+38 050 421 49 58 - Гаряча лінія

+38 050 493 44 94 - Приймальня

+38 095 761 73 99, 46 37 25, 46 51 30 - Довідка. Абонентський відділ

44 25 77, +38 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

[email protected]

До уваги споживачів ОКП "Миколаївоблтеплоенерго"

Оновлено рахунки за отримані послуги з постачання теплової енергії у ЛИСТОПАДІ 2023 року.

Інформація щодо нарахувань доступна:

 В квитанції «Міського інформаційно-розрахункового центру».

 В довідково-інформаційній службі абонентського відділу:

 (0512) 46 51 30

 (0512) 46 37 25

 +380957617399

 +380660301754

 [email protected]

 Viber +380957617399

 На сайті підприємства у розділі "Особистий кабінет": https://mote.komunal.com.ua/ та чат-ботах нарахування будуть доступні вже у найближчі дні.

Нагадаємо, що крім плати за послуги з постачання теплової енергії, споживачам також нараховується щомісячна плата за абонентське обслуговування, розмір якої становить:

✅ 33, 74 грн/міс – у розрахунку на одного абонента за наявності комерційного приладу обліку, з врахуванням внесків на обслуговування та заміну приладів обліку;

✅ 23, 21 грн/міс – у розрахунку на одного абонента за відсутності вузла комерційного обліку, без врахування внесків на обслуговування та заміну приладів обліку.

 Сплатити за отримані послуги можна:

за допомогою електронних платіжних сервісів банків (Приват 24, ОТP Smаrt та ін.);

у відділенні будь-якого банку;

за допомогою банківських терміналів;

у відділеннях "Укрпошти";

 у відділеннях "Нової пошти" тощо.

 Відповідно до чинного законодавства, отримувачі послуги з постачання теплової енергії зобов’язані здійснювати оплату щомісяця, не пізніше останнього дня місяця, який настає за розрахунковим періодом, що є граничним строком внесення плати за спожиту послугу.

 Розрахунки споживачів дають можливість ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» розрахуватись за енергоносії (природний газ та його розподіл, електроенергію тощо), виконувати ремонтні роботи,аби всі містяни отримали якісні послуги з постачання теплової енергії.