До уваги споживачів ОКП "Миколаївоблтеплоенерго", нагадуємо актуальні контакти служб та відділів підприємства
Якщо маєте запитання, звертайтеся до фахівців
Абонентський відділ (питання щодо нарахувань, переоформлення особового рахунку на нового власника тощо):
- (0512) 46 51 30
- (0512) 46 37 25
- +380957617399
- +380660301754
- [email protected]
- Viber +380957617399
Відділ збуту енергії по роботі з юридичними особами:
- +380661707186
- [email protected]
- Viber +380507705498
Відділ по роботі з заборгованістю (питання щодо заборгованості та її погашення, укладання договору реструктуризації):
- +380992135950
- +380504808960
- +380675175376
- [email protected]
Відділ контролю збуту теплової енергії (питання щодо приладів обліку теплової енергії):
- +380500284398
- +380504935248
- [email protected]
Відділ кадрів (питання щодо працевлаштування):
- +380503155608
Служба теплових мереж (питання щодо якості опалення):
- (0512) 46 51 29
- +380503832046
Аварійно-диспетчерська служба підприємства (для повідомлень про виникнення аварійних ситуацій на теплових мереж підприємства):
- (0512) 44 25 77
- +380678218589
- +380958221166 (цілодобово)
Графік роботи:
ПН - ЧТ: 8:00 - 17: 00, обідня перерва: 12:00 - 12:45
ПТ: 08:00 - 16:00, обідня перерва: 12:00 - 12:45
Прийом здійснюється за попереднім записом.