+38 050 421 49 58 - Гаряча лінія

+38 050 493 44 94 - Приймальня

+38 095 761 73 99, 46 37 25, 46 51 30 - Довідка. Абонентський відділ

44 25 77, +38 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

[email protected]

До уваги споживачів ОКП "Миколаївоблтеплоенерго". Від сьогодні працює оновлений особистий кабінет

Для зручності абонентів ОКП "Миколаївоблтеплоенерго", починаючи з поточного місяця, функціонуватиме оновлений особистий кабінет споживача:
▶️ https://mote.komunal.com.ua/, де кожен зможе відстежувати нарахування та історію оплат. При цьому, реєстрація займе кілька хвилин.

"Модернізуючи особистий кабінет для наших абонентів, ми врахували усі побажання, які отримували раніше, аби споживачі могли відстежувати у будь-який час стан розрахунків за послуги з постачання теплової енергії. Також зауважу, що реєстрація є стандартною і займе не більше кількох хвилин", - коментує директор ОКП "Миколаївоблтеплоенерго" Микола Логвінов.

Абоненти також можуть скористатися чат-ботами:

   VIBER: viber://pa?chatURI=mykolaivoblteplobot

   TELEGRAM: https://t.me/MykolaivoblteploBot

 

Зазначимо, що наприкінці минулого тижня споживачі підприємства вже отримали платіжки за послуги з постачання теплової енергії у СІЧНІ 2023 року.

Зауважимо, що вони включають обов’язкову оплату за тепло та щомісячну плату за абонентське обслуговування, розмір якої становить:

 33, 74 грн/міс – у розрахунку на одного абонента за наявності комерційного приладу обліку, з врахуванням внесків на обслуговування та заміну приладів обліку;

23, 21 грн/міс – у розрахунку на одного абонента за відсутності вузла комерційного обліку, без врахування внесків на обслуговування та заміну приладів обліку.

Отримати детальну інформацію щодо нарахувань можна:

З квитанції «Міського інформаційно-розрахункового центру».

В довідково-інформаційній службі абонентського відділу:

 (0512) 46 51 30

  (0512) 46 37 25

 +380957617399

 +380660301754

 [email protected]

 Viber +380957617399

 На сайті підприємства у розділі "Особистий кабінет".

  Сплатити за отримані послуги можна:

 за допомогою електронних платіжних сервісів банків (Приват 24, ОТP Smаrt та ін.);

 у відділенні будь-якого банку;

 за допомогою банківських терміналів;

 у відділеннях "Укрпошти";

 у відділеннях "Нової пошти" тощо.

  Нагадуємо, відповідно до чинного законодавства, отримувачі послуги з постачання теплової енергії зобов’язані здійснювати оплату щомісяця, не пізніше останнього дня місяця, який настає за розрахунковим періодом, що є граничним строком внесення плати за спожиту послугу.

 Вчасна оплата за отримані послуги - запорука стабільної роботи ОКП «Миколаївоблтеплоенерго», змога підприємства розраховуватися за енергоносії, зокрема, природний газ, що становить понад 60% тарифу, електроенергію тощо, надавати якісну послугу теплопостачання в умовах воєнного стану та проводити необхідні ремонтні роботи.

Тариф в поточному опалювальному сезоні:

 https://cutt.ly/f1XylR9

Статус внутрішньо переміщеної особи не звільняє від сплати за тепло:

 https://cutt.ly/Y10acBi