Гарантований стандарт |
Розмір компенсації споживачам, грн |
Періодичність надання |
|||
побутовим |
непобутовим |
||||
малим непобутовим |
іншим |
||||
Розмір компенсації споживачам, грн |
5 роб. днів |
200 |
400 |
600 |
одноразово |
Розгляд звернень/скарг/претензій споживачів |
30 днів |
200 |
400 |
600 |
одноразово |
розгляд звернень/скарг/ претензій споживачів, якщо під час розгляду звернення необхідно здійснити технічну перевірку або провести експертизу засобу комерційного обліку |
45 днів |
200 |
400 |
600 |
одноразово |
Розгляд звернення споживача щодо перевірки правильності рахунка за електричну енергію |
5 роб. днів |
200 |
400 |
600 |
одноразово |
Урахування суми відповідної компенсації за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг оператора системи у кінцевому рахунку споживача за електричну енергію |
30 днів |
200 |
400 |
600 |
одноразово |
Виставлення рахунка електропостачальником (у паперовій або електронній формі) |
Строк, визначений |
100 |
200 |
400 |
одноразово за зверненням споживача |
Виставлення рахунка електропостачальником з правильними даними про ціну, вартість та обсяг спожитої електричної енергії |
100 |
200 |
400 |
одноразово за зверненням споживача |