+38 050 421 49 58 - Гаряча лінія

+38 050 493 44 94 - Приймальня

+38 095 761 73 99, 46 37 25, 46 51 30 - Довідка. Абонентський відділ

44 25 77, +38 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

[email protected]

«Фахівці ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» впоралися з усіма поставленими завданнями», – Микола Логвінов про підсумки опалювального сезону 2022-2023 рр.

«Фахівці ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» впоралися з усіма поставленими завданнями», – Микола Логвінов про підсумки опалювального сезону 2022-2023 рр.

Поточний опалювальний сезон виявився надскладним для підприємств теплоенергетики по всій Україні, ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» не стало винятком. Підготовка до сезону під час постійних обстрілів міста, ліквідація наслідків «прильотів», відсутність якісного централізованого водопостачання та робота в період блекаутів – саме за таких умов довелося працювати спеціалістам, паралельно допомагаючи місту з облаштуванням оборонних споруд та організацією функціонування точок видачі безкоштовної очищеної води для населення.

Про це розповів директор ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» Микола Логвінов під час брифінгу у четвер, 30 березня.

«Усім нам довелося навчитися жити у новій реальності – воєнній. Цей опалювальний період став викликом для нас, оскільки наша команда працювала за надскладних умов. Я дуже вдячний усім фахівцям, що ми проходимо цей складний період разом. Були влучання в об’єкти, які ми оперативно ліквідовували, ремонтували тепломережі, пошкоджені обстрілами військами рф, бурили свердловини, аби заповнити тепломережі якісною водою та провести гідравлічні випробування, облаштовували точки видачі очищеної води, щоб максимально забезпечити миколаївців водою для побутових потреб. Це все потужна командна робота», - наголошує директор підприємства.

Микола Логвінов зауважив, що упродовж опалювального сезону фахівці повсякчас забезпечували роботу котелень та постачання теплоносія містянам, за винятком періоду відсутності електричної енергії. Хоча саме це стало однією з найбільших проблем для підприємства, оскільки через вимкнення світла багато обладнання вийшло з ладу і потребує ремонту або заміни. Крім того, зупинка і запуск об’єктів – це технологічно складний процес, який неможливо провести одномоментно, він потребує підготовки та певного часу.

Що стосується питання водопостачання, то в рамках підготовки до опалювального сезону для заповнення тепломереж якісною водою було пробурено понад чотири десятки свердловин, а для потреб містян облаштовано вже майже 79 точок видачі очищеної води, функціонування яких дозволяє закривати запити миколаївців, видаючи щодоби близько 1500 м3 води.

Водночас гостро стоїть питання розрахунків споживачів за отримані послуги з постачання теплової енергії.

«Ми вдячні нашим абонентам за посильні розрахунки, і просимо надалі сплачувати за тепло, оскільки для нас – це єдине джерело фінансів, використовуючи яке ми маємо сплатити за газ, розподіл газу, електроенергію, закупити матеріали для ремонтної компанії і т.д.», - розповів Микола Логвінов.

Станом на кінець березня, з урахуванням нарахувань за поточний опалювальний сезон (листопад 2022 - лютий 2023), та проведених оплат заборгованість перевищує 301 млн грн. Процент оплат, проведених населенням в опалювальному сезоні 2022-2023 рр., по відношенню до нарахувань складає 72%, а з урахуванням боргів за минулі періоди – 50%». Для порівняння – в минулому році процент оплат станом на кінець березня складав 75%, з урахуванням боргів за минулі періоди – 64%, а на кінець березня 2021 року відповідно 71% та 61%.

Директор підприємства відзначив, що фахівці ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» вже розпочали готуватися до наступного опалювального періоду, тож балансоутримувачам житлових будинків також варто приділити належну увагу стану внутрішньобудинкових систем опалення, виконавши приписи, які підприємство вже надіслало кожному ЖЕКу, ОСББ та керуючій компанії, адже роботи мають бути пред’явлені фахівцям служби теплових мереж не пізніше 15 вересня 2023 року.