+38 050 421 49 58 - Гаряча лінія

+38 050 493 44 94 - Приймальня

+38 095 761 73 99, 46 37 25, 46 51 30 - Довідка. Абонентський відділ

44 25 77, +38 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

[email protected]

Інформуємо, що частину об’єктів ПрАТ «Миколаївська ТЕЦ» перепідключено до мереж теплопостачання ОКП «Миколаївоблтеплоенерго».

Інформуємо, що частину об’єктів ПрАТ «Миколаївська ТЕЦ» перепідключено до мереж теплопостачання ОКП «Миколаївоблтеплоенерго».

Починаючи з цього опалювального сезону споживачами ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» стали жителі за адресами:

  • вул. Херсонське шосе, буд. 30, 32, 38, 40, 46, 46/1, 48, 50, 92, 94, 96;
  • вул. Генерала Свиридова, буд. 7, 7/1;
  • вул. Чорновола, буд. 3, 5, 7, 9;
  • вул. Космонавтів, буд. 67, 69, 71, 73, 73а, 67а (ДНЗ№95).

Звертаємо увагу, послуга надається споживачеві згідно з умовами договору, що укладається відповідно до типових договорів про надання послуги відповідно до статей 13 і 14 Закону України № 2189-VІІІ від 09.11.2017 р. “Про житлово-комунальні послуги”. Типові договори затверджені Постановою Кабінету Міністрів України №830 від 21.08.2019 р. із змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 08.09.2021 р. № 1022.

Фактом приєднання споживача до умов індивідуального договору (акцептування договору) є вчинення споживачем будь-яких дій, які свідчать про його бажання укласти договір, зокрема надання виконавцю підписаної заяви-приєднання, сплата рахунка за надані послуги, факт отримання послуги.

Типові договори розміщені на офіційному сайті ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» https://nikoblteplo.com.ua/

Співвласники вище перелічених будинків приєднались до індивідуальних договорів про надання послуги з постачання теплової енергії, що є публічними договорами приєднання.

Отримати інформацію щодо стану особових рахунків можливо з таких джерел:

1. Рахунки - повідомлення МІРЦ, що надходять абонентам підприємства кожного місяця - після 10-го числа місяця, наступного за розрахунковим;

2. З офіційного веб-сайту ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» www.nikoblteplo.com.ua в розділі «Особистий кабінет», де кожний абонент має можливість зареєструватись та відстежувати нарахування і оплати за своїм особовим рахунком кожного місяця - після 10-го числа

3. Довідково-інформаційна служба. В межах робочого часу підприємства абоненти мають змогу звернутися за телефонами: 46-51-30, 46-37-25, 0957617399, або на вайбер 0957617399 та електронну пошту [email protected]

Для отримання інформації звертайтеся: понеділок - п'ятниця з 8.00 до 16.00.

Для оплати послуг з постачання теплової енергії відкриті спеціальні розрахункові рахунки по видам споживачів відповідно:

enlightened- для групи споживачів «населення» на індивідуальних договорах

UA69 3071 2300 0002 6000 0207 87452

enlightened- для юридичних осіб (ФОП, громадян – власників нежитлових приміщень)

UA09 3071 2300 0002 6001 0307 87452

enlightened-для бюджетних установ, ОСББ, відомчого житла

UA67 3071 2300 0002 6009 0107 87452

Сплатити за отримані послуги можна у відділенні будь-якого банку в касі чи терміналі, а також за допомогою онлайн-сервісів (через особисті кабінети, мобільні застосунки, платіжні системи такі як Приват 24, Ощад 24/7 та ін.).

Нагадаємо, тариф на послугу з постачання теплової енергії для населення залишається на рівні минулорічного, а саме - 1999,08 грн/Гкал (з ПДВ). При цьому, плата за абонентське обслуговування складатиме:

33, 74 грн/міс – у розрахунку на одного абонента за наявності комерційного приладу обліку, з врахуванням внесків на обслуговування та заміну приладів обліку;

23, 21 грн/міс – у розрахунку на одного абонента за відсутності вузла комерційного обліку, без врахування внесків на обслуговування та заміну приладів обліку.

317072220-516746740482928-1127578397990549717-n