+38 050 421 49 58 - Гаряча лінія

+38 050 493 44 94 - Приймальня

+38 095 761 73 99, 46 37 25, 46 51 30 - Довідка. Абонентський відділ

44 25 77, +38 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

[email protected]

Оновлено рахунки за отримані послуги з постачання теплової енергії

До уваги споживачів ОКП "Миколаївоблтеплоенерго"❗️

Оновлено рахунки за отримані послуги з постачання теплової енергії у ГРУДНІ 2023 року.

 Інформація щодо нарахувань вже доступна:

 В квитанції «Міського інформаційно-розрахункового центру».

 В довідково-інформаційній службі абонентського відділу:

 (0512) 46 51 30

 (0512) 46 37 25

 +380957617399

 +380660301754

 [email protected]

 Viber +380957617399

 На сайті підприємства у розділі "Особистий кабінет": https://mote.komunal.com.ua/ та чат-ботах нарахування з'являться у найближчі дні.

Нагадаємо, що крім плати за послуги з постачання теплової енергії, споживачам також нараховується щомісячна плата за абонентське обслуговування, розмір якої становить:

✅  33, 74 грн/міс – у розрахунку на одного абонента за наявності комерційного приладу обліку, з врахуванням внесків на обслуговування та заміну приладів обліку;

✅  23, 21 грн/міс – у розрахунку на одного абонента за відсутності вузла комерційного обліку, без врахування внесків на обслуговування та заміну приладів обліку.

 Сплатити за отримані послуги можна:

 за допомогою електронних платіжних сервісів банків (Приват 24, ОТP Smаrt та ін.);

 у відділенні будь-якого банку;

 за допомогою банківських терміналів;

 у відділеннях "Укрпошти";

 у відділеннях "Нової пошти" тощо.

  Відповідно до чинного законодавства, отримувачі послуги з постачання теплової енергії зобов’язані здійснювати оплату щомісяця, не пізніше останнього дня місяця, який настає за розрахунковим періодом, що є граничним строком внесення плати за спожиту послугу.

На зображенні може бути: 1 особа та текст