+38 050 421 49 58 - Гаряча лінія

+38 050 493 44 94 - Приймальня

+38 095 761 73 99, 46 37 25, 46 51 30 - Довідка. Абонентський відділ

44 25 77, +38 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

[email protected]

Оплата комунальних послуг під час війни – підтримка економіки України

Оплата комунальних послуг під час війни – підтримка економіки України

Комунальний фронт зараз, у розпал війни, є не менш важливим за воєнний, адже поки наші військові відвойовують у ворога захоплені території, рятуючи з окупації тисячі українців, ми тут, у тилу, маємо подбати про економічну стабільність. 

Працівники комунальних служб Миколаєва, що довгий час був прифронтовим містом і зазнавав щоденних масованих ракетних ударів з боку рф, підтримували і підтримують його життєдіяльність, забезпечуючи  мешканців звичними благами. 

Зокрема, тепловики зробили майже неймовірне – забезпечили плановий старт опалювального сезону в умовах відсутності централізованого водопостачання, облаштувавши свердловини та встановивши станції зворотнього осмосу води, які крім технічних потреб підприємства, дозволяють закрити потребу населення міста в очищеній воді. 

Тож зараз ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» звертається з проханням здійснювати посильні оплати за тепло. Кожен платіж є внеском у безперебійну роботу підприємства та підтримкою енергетичного фронту в цілому. 

Зауважимо, що на початок 2023 року заборгованість споживачів «Миколаївоблтеплоенерго» перед підприємством (включно з платою за абонентське обслуговування) сягає понад 297 млн грн.  

«Ми надзвичайно цінуємо підтримку наших споживачів, які, незважаючи на війну розраховуються з підприємством за тепло – хтось одразу, хтось частково, а хтось оформлюючи реструктуризацію. Закликаємо й надалі здійснювати оплати, адже для нас це є єдиним джерелом надходжень, аби розраховуватися за енергоносії (газ, електрична енергія), проводити ремонтні роботи, здійснювати закупівлю матеріалів та пального, виплачувати заробітну плату працівникам, які щодня працюють над тим, аби в домівках миколаївців було тепло», - зауважує директор ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» Микола Логвінов. 

Зазначимо, що на державному рівні українців забезпечено підтримкою на час дії воєнного стану – встановлено мораторій на підняття цін за комунальні послуги, тож наразі  тариф на тепло залишається на рівні минулорічного. 

enlightenedОтримати інформацію щодо нарахувань можна:

  •  З квитанції «Міського інформаційно-розрахункового центру».
  •  В довідково-інформаційній службі абонентського відділу:
  •  (0512) 46 51 30
  •  (0512) 46 37 25
  • +380957617399 
  • +380660301754
  •  [email protected] 
  • Viber  +380957617399
  •  На сайті підприємства у розділі "Особистий кабінет": https://nikoblteplo.com.ua/teplo-user/login (інформація оновлюється щомісяця після 10-го числа). 

yes Сплатити за отримані послуги можна:

  • за допомогою електронних платіжних сервісів банків (Приват 24, ОТP Smаrt та ін.); 
  • у відділенні будь-якого банку;
  • за допомогою банківських терміналів;
  • у відділеннях "Укрпошти";
  •  у відділеннях "Нової пошти" тощо.