Оплата комунальних послуг під час війни – підтримка економіки України
Комунальний фронт зараз, у розпал війни, є не менш важливим за воєнний, адже поки наші військові відвойовують у ворога захоплені території, рятуючи з окупації тисячі українців, ми тут, у тилу, маємо подбати про економічну стабільність.
Працівники комунальних служб Миколаєва, що довгий час був прифронтовим містом і зазнавав щоденних масованих ракетних ударів з боку рф, підтримували і підтримують його життєдіяльність, забезпечуючи мешканців звичними благами.
Зокрема, тепловики зробили майже неймовірне – забезпечили плановий старт опалювального сезону в умовах відсутності централізованого водопостачання, облаштувавши свердловини та встановивши станції зворотнього осмосу води, які крім технічних потреб підприємства, дозволяють закрити потребу населення міста в очищеній воді.
Тож зараз ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» звертається з проханням здійснювати посильні оплати за тепло. Кожен платіж є внеском у безперебійну роботу підприємства та підтримкою енергетичного фронту в цілому.
Зауважимо, що на початок 2023 року заборгованість споживачів «Миколаївоблтеплоенерго» перед підприємством (включно з платою за абонентське обслуговування) сягає понад 297 млн грн.
«Ми надзвичайно цінуємо підтримку наших споживачів, які, незважаючи на війну розраховуються з підприємством за тепло – хтось одразу, хтось частково, а хтось оформлюючи реструктуризацію. Закликаємо й надалі здійснювати оплати, адже для нас це є єдиним джерелом надходжень, аби розраховуватися за енергоносії (газ, електрична енергія), проводити ремонтні роботи, здійснювати закупівлю матеріалів та пального, виплачувати заробітну плату працівникам, які щодня працюють над тим, аби в домівках миколаївців було тепло», - зауважує директор ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» Микола Логвінов.
Зазначимо, що на державному рівні українців забезпечено підтримкою на час дії воєнного стану – встановлено мораторій на підняття цін за комунальні послуги, тож наразі тариф на тепло залишається на рівні минулорічного.
Отримати інформацію щодо нарахувань можна:
- З квитанції «Міського інформаційно-розрахункового центру».
- В довідково-інформаційній службі абонентського відділу:
- (0512) 46 51 30
- (0512) 46 37 25
- +380957617399
- +380660301754
- [email protected]
- Viber +380957617399
- На сайті підприємства у розділі "Особистий кабінет": https://nikoblteplo.com.ua/teplo-user/login (інформація оновлюється щомісяця після 10-го числа).
Сплатити за отримані послуги можна:
- за допомогою електронних платіжних сервісів банків (Приват 24, ОТP Smаrt та ін.);
- у відділенні будь-якого банку;
- за допомогою банківських терміналів;
- у відділеннях "Укрпошти";
- у відділеннях "Нової пошти" тощо.