+38 050 421 49 58 - Гаряча лінія

+38 050 493 44 94 - Приймальня

+38 095 761 73 99, 46 37 25, 46 51 30 - Довідка. Абонентський відділ

44 25 77, +38 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

[email protected]

Плата за абонентське обслуговування нараховується всім споживачам, у тому числі й споживачам з автономною системою?

Так, тому що такі споживачі є співвласниками будинку, користуються спільно послугами. Це вимога нормативно-правових актів. Абонплата нараховується щомісяця протягом року, причому всім споживачам багатоквартирних будинків, незалежно від того, чи в них у квартирі централізоване опалення, чи автономне. До абонплати входять: витрати пов’язані зі збором даних теплолічильників та їх обробка, здійснення розподілу обсягу спожитих послуг між споживачами та стягнення плати за спожиті послуги, договірна робота, друк та доставка квитанцій, абонентський супровід, звірка даних, обслуговування теплових лічильників заміна, метрологічна повірка, ремонт (у разі їх наявності).