44 25 78 - Приймальня

44 25 77, 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

nikteplo@optima.com.ua

У березні абонентський відділ ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» надав майже 4 тисячі телефонних консультацій

У березні абонентський відділ ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» надав майже 4 тисячі телефонних консультацій

З 1 до 31 березня спеціалістами відділу збуту енергії по роботі з фізичними особами було надано 3 896 консультацій абонентам, що звернулися за телефонами відділу.

Питання, здебільшого, стосувалися нарахувань за послугу постачання теплової енергії, пільг та субсидій, порядку переоформлення о/р та необхідного пакету документів, оформлення розстрочки на оплату тощо.

Відзначимо також, що упродовж минулого місяця фахівцями було проведено 208 переоформлень особових рахунків.

 Нагадуємо, що отримати консультацію можна за телефонами абонентського відділу:
46-51-30, 46-37-25, 0957617399 – довідкова
46-51-25 - фахівці з питань нарахувань, пільг та субсидій