+38 050 421 49 58 - Гаряча лінія

+38 050 493 44 94 - Приймальня

+38 095 761 73 99, 46 37 25, 46 51 30 - Довідка. Абонентський відділ

44 25 77, +38 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

[email protected]

Упродовж 2023 року на «гарячу лінію» «Миколаївоблтеплоенерго» надійшло майже 4 тисячі звернень від містян

Упродовж 2023 року на «гарячу лінію» «Миколаївоблтеплоенерго» надійшло майже 4 тисячі звернень від містян

З 1 березня до 29 грудня 2023 року фахівцями «гарячої лінії» ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» було опрацьовано 3 805 звернень.

З яких:

▪️35, 8% стосувалися роботи точок видачі безкоштовної очищеної води, облаштованих на базі підприємства;

▪️16, 5% - нарахувань за тепло;

▪️8,1% - якості надаваних послуг з постачання теплової енергії, здебільшого запитання стосувалися внутрішньобудинкових систем та виконання балансоутримувачами своїх зобов’язань;

▪️4,1% - стану заборгованості та можливості укладання договорів реструктуризації;

▪️1, 6% - обслуговування приладів обліку теплової енергії;

▪️33, 9% – інші запитання (працевлаштування на підприємство, особистий прийом керівництвом, звернення від споживачів іншого теплопостачального підприємства тощо).

Нагадаємо, «гаряча лінія» ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» запрацювала у березні 2023 року.

Якщо бажаєте залишити звернення щодо діяльності підприємства, отримати базову консультацію або уточнити контакти необхідних фахівців, телефонуйте:

 050 421 49 58

Графік роботи:

ПН-ЧТ: 08:00 - 17:00

ПТ: 08:00 - 16:00

(обідня перерва з 12:00 до 12:45)

 В разі необхідності розгляду звернення в порядку, визначеному законом "Про звернення громадян", необхідним є зазначення: ПІБ, адреси, контактного телефону та чітке викладення суті порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

На зображенні може бути: текст