Упродовж червня на "гарячу лінію" ОКП "Миколаївоблтеплоенерго" надійшло 452 телефонні звернення від миколаївців.
Споживачі здебільшого цікавилися питаннями нарахувань за послуги з постачання теплової енергії, реєстрації в особистому кабінеті на сайті підприємства та заборгованості за теплопостачання. Левову частку дзвінків склали ті, що стосувалися функціонування точок видачі безкоштовної очищеної води, облаштованих на базі підприємства.
Якщо бажаєте залишити звернення щодо діяльності ОКП "Миколаївоблтеплоенерго", отримати базову консультацію або уточнити контакти потрібних фахівців, телефонуйте:
050 421 49 58
Графік роботи:
ПН-ЧТ: 08:00 - 17:00
ПТ: 08:00 - 16:00
(обідня перерва з 12:00 до 12:45)