У травні абонентський відділ ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» надав понад 5 тисяч телефонних консультацій
З 1 до 31 травня відділом збуту енергії по роботі з фізичними особами у телефонному режимі абонентам було надано 5 316 консультацій.
«Для нас важливо, аби споживачі завжди мали змогу отримати актуальну інформацію. Незважаючи на карантинні заходи, спеціалісти абонентського відділу ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» завжди були на зв’язку і в телефонному режимі консультували споживачів. У травні, вже по завершенню опалювального періоду, абоненти здебільшого зверталися з питаннями щодо стану розрахунків за отримані послуги теплопостачання», - коментує директор ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» Микола Логвінов.
Відзначимо також, що у травні проведено 60 переоформлень особових рахунків.
З приводу нарахувань можна звернутися за телефонами:
46-51-30, 46-37-25, 0957617399 – довідкова
46-37-51 фахівці по пільгах та субсидіях
46-51-25 фахівці з питань нарахувань