+38 050 421 49 58 - Гаряча лінія

+38 050 493 44 94 - Приймальня

+38 095 761 73 99, 46 37 25, 46 51 30 - Довідка. Абонентський відділ

44 25 77, +38 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

[email protected]

До уваги споживачів!!!

До уваги споживачів

У зв’язку з появою запитань нагадуємо реквізити для оплати за отримані послуги з постачання теплової енергії:

ПАТ «БАНК ВОСТОК»
Код ЄДРПОУ 31319242
МФО 307123
п/р № UA693071230000026000020787452

Реквізити для оплати послуг розміщені
на офіційному сайті ОКП "Миколаївоблтеплоенерго"
в квитанції «Міського інформаційно-розрахункового центру»
сплатити за послуги також можна через платіжний сервіс «Приват24» безпосередньо в особистому кабінеті (https://mote.komunal.com.ua/personal-account).

Будьте уважними при заповненні реквізитів для оплати за послуги. Кошти, що надходитимуть не на відповідний рахунок, без попередження повертатимуться до банку, та не будуть зараховані в рахунок оплати за спожиту теплову енергію.

Зверніть увагу Кошти сплачені на поточний рахунок АТ «КОМЕРЦІЙНИЙ ІНДУСТРІАЛЬНИЙ БАНК» не будуть зараховуватись на особові рахунки.

 «На превеликий жаль, війна триває, і це суттєво впливає на розрахунки абонентів за комунальні послуги. В умовах воєнного стану наявність заборгованості споживачів за тепло ще більше ускладнює функціонування підприємств теплопостачальної сфери, у тому числі й ОКП «Миколаївоблтеплоенерго», адже попереду підготовка до наступного опалювального сезону та необхідність розрахунків за енергоносії, спожиті цьогоріч. Наразі оплати миколаївців є основним джерелом надходжень для нашого підприємства, тож просимо й надалі здійснювати розрахунки», - зауважує директор ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» Микола Логвінов.