Фініш проєкту Світового банку, ремонт тепломереж, робота з абонентами та заборгованістю – підсумки 2021 року на ОКП «Миколаївоблтеплоенерго»
Кожен рік для підприємств теплоенергетики – це виклик для функціонування та безперебійної роботи і надання якісних послуг споживачам. Адже замість модернізації та втілення нових підходів у роботі, тепловики часто борються за те, аби підприємство взагалі безперешкодно працювало та забезпечувало теплом містян, а його співробітники своєчасно отримували заробітну плату за якісну щоденну роботу.
«2021 рік – це безумовно рік викликів для ОКП «Миколаївоблтеплоенерго». Заблоковані рахунки НАК «Нафтогаз України» та різниця в тарифах, що виникла через ухвалені раніше економічно необґрунтовані тарифи, довгий час не давали можливості підприємству вести належну господарську діяльність. Проте, навіть в таких умовах, за потужної підтримки Миколаївського міського голови Олександра Сєнкевича і депутатів Миколаївської міської ради, підприємству вдалося наблизити фініш проєкту Світового банку, здійснити якісну підготовку до опалювального сезону та безаварійно його розпочати», - коментує директор ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» Микола Логвінов.
Серед головних результатів:
1.Проєкт Світового банку
ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» стало учасником Проєкту у 2014 році, активна фаза його реалізації розпочалася з 2017 року. На сьогодні Миколаїв став першим містом в Україні, де фінішують роботи в рамках реалізації проєкту Світового банку. Цьогоріч реконструйовано котельні на вул. Самойловича, 42 та вул. Новозаводській, 48-а.
На котельні по вул. Самойловича, 42, яка забезпечує теплом жителів Корабельного району, замінено два котли КВГМ- 30 на нові газові водогрійні котли фірми "Viessmann" типу Vitomax D HW, тепловою потужністю 23,3 МВт, кожен з пальниками німецької фірми "Еlсо". Також, на даному об'єкті замінено пальники і автоматику для існуючого газового котла ПТВМ- 30 ст. №1, установлено перетворювачі частоти датської фірми "Danfoss" на двигуни існуючих димососів і вентилятора подання повітря для котла ПТВМ- 30 ст. №1, замінено мережеві насоси на німецькі фірми "Wilo" 355 кВт з частотними перетворювачами, установлено сучасну систему водопідготовки, замінено трубопроводи, запірно-регулюючу арматуру й установлено систему управління котельною з погодним регулюванням температури. А на котельній по вул. Новозаводська, 48-а замінено три парові котли ДЕ25-14 на три жаротрубні водогрійні котли Riello RTQ 10000T тепловою потужністю 10МВт кожен, з пальниками Riello RS 1300/EV BLU. Встановлено нові циркуляційні котлові насоси, гідравлічну стрілку, станції підживлення SiBoost Smart 2 Helix VE 1005, станції хімводопідготовки.
Нагадаємо, минулоріч за проєктом було модернізовано великі районні котельні: вул. Спортивна, 1-к, пр. Героїв України, 72, вул. Біла, 71.
2.Підготовка до опалювального сезону
У ході підготовки до опалювального сезону 2021-2022 рр. фахівцями ОКП «Миколаївоблтепленерго» виконано:
- капітальний ремонт 4 котлоагрегатів;
- капітальний ремонт 3,6 км тепломереж діаметром від 57 до 530 мм;
- відновлено ізоляцію на 11,4 км трубопроводів;
- проведено гідравлічні випробування на 233,6 км теплових мереж (у двотрубному обчисленні);
- підготовлено до роботи 93 котельні та понад сотню індивідуальних та центральних теплових пунктів.
3.Робота з абонентами
За 2021 рік фахівцями абонентського відділу ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» було:
- проведено 3 016 переоформлень особових рахунків на нового власника;
- переведено на індивідуальне абонування мешканців 5-х житлових будинків;
- приєднано всіх абонентів групи населення, а це понад 85 тисяч особових рахунків до індивідуальних договорів на послугу з постачання теплової енергії;
- оформлено 209 розстрочок на оплату послуги;
- проведено понад 29 тисяч консультацій за зверненнями в довідкову службу по телефону, вайберу та електронній пошті щодо нарахувань, стану розрахунків, тарифів тощо.
- Спеціалістами служби теплових мереж в опалювальному сезоні 2020-2021 рр. за зверненнями споживачів було здійснено 320 обстежень зі складаннями актів-претензій. Випадки незадовільного опалення були підтвердженні лише у 47% випадків. Однак, вони пов’язані з недоліками при експлуатації систем опалення споживачів. Фахівцями підприємства впродовж опалювального сезону 2020-2021 рр. було надано житловим організаціям 540 приписів щодо відновлення якісного теплопостачання.
- На міжопалювальний період 2021 р. за результатами перевірки роботи систем споживачів були розроблені рекомендації з покращення теплопостачання та надані у вигляді приписів: 20 листів – керуючим компаніям та ЖЕКам, понад 600 – ОСББ та юридичним особам.
За міжопалювальний період цього року працівниками служби теплових мереж були прийняті роботи з підготовки майже 1400 систем опалення, видано 600 актів готовності до опалювального сезону.
4.Робота з боржниками
- укладено 269 договорів реструктуризації на загальну суму майже 3 млн гривень;
- заарештовано, проведено опис та вилучено 8 автомобілів, які належали боржникам;
- за адресами мешкання боржників рознесено понад 189 тис. повідомлень про необхідність сплати боргу (досудових вимог);
- направлено до суду 1356 позовних заяв на суму 21, 7 млн грн стосовно тих боржників, які ігнорували дзвінки та досудові вимоги ОКП «Миколаївоблтеплоенерго»;
- судовими органами винесено 847 рішень про стягнення заборгованості, та вже стягнуто з боржників в порядку взаємодії з Державною виконавчою службою майже 6 млн гривень.
«Уся виконана масштабна робота була б неможливою без злагодженості та цілеспрямованості майже тисячі співробітників, кожен з яких, виконуючи свої обов’язки, сприяв реалізації запланованих ініціатив та наданні якісних послуг теплопостачання миколаївцям. Ми дійсно пишаємося нашим колективом справжніх професіоналів своєї справи. І дякуємо усім, хто, щиро вболіває за долю підприємства», - резюмує директор ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» Микола Логвінов.