+38 050 421 49 58 - Гаряча лінія

+38 050 493 44 94 - Приймальня

+38 095 761 73 99, 46 37 25, 46 51 30 - Довідка. Абонентський відділ

44 25 77, +38 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

[email protected]

Нараховано плату за абонентське обслуговування у вересні

До уваги споживачів!

enlightened  ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» нагадує про обов'язковість щомісячної плати за абонентське обслуговування, що нараховується відповідно до вимог ч. 11 ст. 1 Закону України від 09.11.2017 №2189-VIII «Про житлово-комунальні послуги». 

Розмір плати, затверджений на сезон 2021-2022 рр., для населення становить:

  •  33, 74 грн/міс – у розрахунку на одного абонента за наявності комерційного приладу обліку,  з врахуванням внесків на обслуговування та заміну приладів обліку;
  •  23, 21 грн/міс – у розрахунку на одного абонента за відсутності вузла комерційного обліку, без врахування внесків на обслуговування та заміну приладів обліку (детальніше за посиланням: https://cutt.ly/bCyYyN4)

?Дізнатися актуальний стан рахунку можна:

  •  в спеціалістів абонентського відділу: 
  • (0512) 46 51 30
  •  (0512) 46 37 25
  •  +380957617399 
  •  +380660301754
  •  [email protected] 
  • Viber  +380957617399
  •  в сервісах інтернет-банкінгу (Приват24 тощо)
  •  в особистому кабінеті на сайті підприємства: https://nikoblteplo.com.ua/teplo-user/login

 Зверніть увагу, що з 1 вересня 2022 року змінено реквізити для НАСЕЛЕННЯ: https://cutt.ly/yCyTIaK

 ОКП "Миколаївоблтеплоенерго" висловлює вдячність споживачам за оплату послуг з постачання теплової енергії за минулі опалювальні періоди та плату за абонентське обслуговування. Розрахунки за тепло дозволяють виконувати необхідні заходи з підготовки до сталого проходження наступного опалювального сезону та  сплачувати за енергоносії.