+38 050 421 49 58 - Гаряча лінія

+38 050 493 44 94 - Приймальня

+38 095 761 73 99, 46 37 25, 46 51 30 - Довідка. Абонентський відділ

44 25 77, +38 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

[email protected]

Шановні споживачі!

Шановні споживачі!

ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» дякує абонентам, які своєчасно і повністю розраховуються за спожиті послуги з постачання теплової енергії, що є дуже важливим для підприємства.

Нагадуємо, відповідно до чинного законодавства, отримувачі послуги з постачання теплової енергії зобов’язані здійснювати оплату щомісяця, не пізніше останнього дня місяця, який настає за розрахунковим періодом, що є граничним строком внесення плати за спожиту послугу.

Вчасна оплата з вашого боку дасть можливість ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» розрахуватись за енергоносії (природний газ, що становить понад 60% тарифу, електроенергію, воду тощо), стабільно та безперебійно надавати якісну послуги споживачам.

Тож закликаємо сплатити нарахування за листопад до кінця грудня 2021 року.
Отримати інформацію щодо нарахувань можна з таких джерел:

  • Рахунок - повідомлення МІРЦ, що надходять абонентам підприємства кожного місяця - після 10-го числа місяця, наступного за розрахунковим;
  • З офіційного веб-сайту ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» www.nikoblteplo.com.ua в розділі «Особистий кабінет».
  • Довідково-інформаційна служба. В межах робочого часу підприємства абоненти мають змогу звернутися за телефонами: 46-51-30, 46-37-25, 0957617399, або на вайбер (095)761-73-99 та електронну пошту [email protected] кожного місяця - після 5го числа.
  • Графік отримання інформації: понеділок, вівторок, середа, четвер, п'ятниця з 8.00 до 12.00; з 12.45 до 17.00, субота з 8.00 до 12.00.