+38 050 421 49 58 - Гаряча лінія

+38 050 493 44 94 - Приймальня

+38 095 761 73 99, 46 37 25, 46 51 30 - Довідка. Абонентський відділ

44 25 77, +38 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

[email protected]

Шановні споживачі

Шановні споживачі

ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» вдячне вам за своєчасні оплати за отримані послуги теплопостачання у цей непростий для України час.

Ваші розрахунки – гарантія стабільності функціонування підприємства, адже саме завдяки сплаченій комуналці «Миколаївоблтеплоенерго» здійснює власні розрахунки за енергоносії (газ, електроенергія тощо), закупляє необхідні матеріали для ремонту теплових мереж та устаткування, купує пальне, аби наші фахівці оперативно у будь-яку погоду та за будь-яких обставин приїздили у кожен куточок міста для налагодження теплопостачання.

Тож дякуємо за відповідальність та підтримку підприємства, та нагадуємо як можна сплатити за отримані послуги:

  • за допомогою електронних платіжних сервісів банків (Приват 24, ОТP Smаrt та ін.);
  • у відділенні будь-якого банку;
  • за допомогою банківських терміналів;
  • у відділеннях "Укрпошти";
  •  у відділеннях "Нової пошти" тощо.

«Цей опалювальний сезон абсолютно не схожий на жоден попередній, маємо ряд супутніх факторів до яких нам доводиться пристосовуватися в умовах війни – і відключення світла через обстріли військами рф об'єктів енергосистеми країни, і відсутність якісного централізованого водопостачання у Миколаєві через цинічність росії у веденні війни з цивільними, проте всупереч усьому працюємо та робимо все, щоб місто було з теплом. І дякуємо миколаївцям за своєчасні оплати», - коментує директор ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» Микола Логвінов.

Нагадаємо, отримати консультацію фахівців абонентського відділу з питань нарахувань можна будь-яким зручним способом:

 (0512) 46 51 30

 (0512) 46 37 25

+380957617399

+380660301754

 [email protected]

Viber +380957617399

320456018-1156550885002391-1002429047220029075-n