У грудні абонентський відділ ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» надав майже чотири тисячі телефонних консультацій
З 1 до 31 грудня спеціалістами відділу збуту енергії по роботі з фізичними особами було надано 3 742 консультації абонентам, що звернулися за телефонами відділу.
Питання, здебільшого, стосувалися розміру тарифів, що діють в новому опалювальному сезоні 2021-2022 рр., введення плати за абонентське обслуговування, переходу на нові договори тощо.
Відзначимо також, що упродовж минулого місяця фахівцями було проведено 291 переоформлення особових рахунків.
Нагадуємо, що отримати консультацію спеціалістів можна за телефонами абонентського відділу:
46-51-30, 46-37-25, 0957617399 – довідкова
Стежте за нашими новинами в Instagram: https://www.instagram.com/mykolaivoblteploenerho/