+38 050 421 49 58 - Гаряча лінія

+38 050 493 44 94 - Приймальня

+38 095 761 73 99, 46 37 25, 46 51 30 - Довідка. Абонентський відділ

44 25 77, +38 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

[email protected]

У грудні абонентський відділ ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» надав майже чотири тисячі телефонних консультацій

У грудні абонентський відділ ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» надав майже чотири тисячі телефонних консультацій

З 1 до 31 грудня спеціалістами відділу збуту енергії по роботі з фізичними особами було надано 3 742 консультації абонентам, що звернулися за телефонами відділу.

Питання, здебільшого, стосувалися розміру тарифів, що діють в новому опалювальному сезоні 2021-2022 рр., введення плати за абонентське обслуговування, переходу на нові договори тощо.

Відзначимо також, що упродовж минулого місяця фахівцями було проведено 291 переоформлення особових рахунків.

Нагадуємо, що отримати консультацію спеціалістів можна за телефонами абонентського відділу:
46-51-30, 46-37-25, 0957617399 – довідкова

Стежте за нашими новинами в Instagram: https://www.instagram.com/mykolaivoblteploenerho/