+38 050 421 49 58 - Гаряча лінія

+38 050 493 44 94 - Приймальня

+38 095 761 73 99, 46 37 25, 46 51 30 - Довідка. Абонентський відділ

44 25 77, +38 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

[email protected]

 Відповідаємо на актуальні запитання

 Відповідаємо на актуальні запитання

?ЩО РОБИТИ, ЯКЩО

  • Прогріваються лише окремі стояки у квартирі

Варто звертатися до керуючої компанії, ЖЕКу, ОСББ. Вони мають видалити повітря із системи, за

необхідністю – перезапустити окремі стояки.

  •  Стояки прогріваються, а опалювальні прилади – ні

Власник приміщення сам відповідає за технічну справність опалювальних приладів, що

знаходяться у його власності (має прочищати, готувати до опалювального періоду, за можливості

– видаляти повітря при підключенні).

 Температура повітря в приміщенні нижче 18°С

  1. Перевірити стан утеплення вікон, дверей у квартирі
  2. Пересвідчитись у особи, відповідальної за обслуговування приладу обліку, що не має місце прикриття засувок на вузлі???????
  3. Залишити заявку в обслуговуючій компанії або ОСББ (персонал має перевірити стан теплового вузла, його параметри, запірну арматуру на стояках)
  4. Якщо після всіх перелічених заходів температура не підвищилась – звернутись до служби теплових мереж підприємства за телефоном: ??46 51 29.

Інспектор спільно з керуючою компанією чи ОСББ проведе обстеження системи, надасть припис.

Окремо наголошуємо - втручання в систему теплопостачання загрожує власникам житлових помешкань розбалансуванням гідравлічного режиму та холодом у квартирах.

У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтеся за телефоном приймальні: 44 25 78 або ж пишіть на електронну адресу: [email protected]

 Якщо ви стали свідком аварійної ситуації на теплових мережах, телефонуйте до аварійно-диспетчерської служби підприємства: 44 25 77, 095 822 11 66 (цілодобово).

Стежте за нашими новинами у Теlegram: https://t.me/Mykolaivoblteploenerho та Instagram: https://www.instagram.com/mykolaivoblteploenerho/

255863894-1324507977968027-5329979575508679531-n