Відповідаємо на актуальні запитання
?ЩО РОБИТИ, ЯКЩО
- Прогріваються лише окремі стояки у квартирі
Варто звертатися до керуючої компанії, ЖЕКу, ОСББ. Вони мають видалити повітря із системи, за
необхідністю – перезапустити окремі стояки.
- Стояки прогріваються, а опалювальні прилади – ні
Власник приміщення сам відповідає за технічну справність опалювальних приладів, що
знаходяться у його власності (має прочищати, готувати до опалювального періоду, за можливості
– видаляти повітря при підключенні).
Температура повітря в приміщенні нижче 18°С
- Перевірити стан утеплення вікон, дверей у квартирі
- Пересвідчитись у особи, відповідальної за обслуговування приладу обліку, що не має місце прикриття засувок на вузлі???????
- Залишити заявку в обслуговуючій компанії або ОСББ (персонал має перевірити стан теплового вузла, його параметри, запірну арматуру на стояках)
- Якщо після всіх перелічених заходів температура не підвищилась – звернутись до служби теплових мереж підприємства за телефоном: 46 51 29.
Інспектор спільно з керуючою компанією чи ОСББ проведе обстеження системи, надасть припис.
Окремо наголошуємо - втручання в систему теплопостачання загрожує власникам житлових помешкань розбалансуванням гідравлічного режиму та холодом у квартирах.
У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтеся за телефоном приймальні: 44 25 78 або ж пишіть на електронну адресу: [email protected]
Якщо ви стали свідком аварійної ситуації на теплових мережах, телефонуйте до аварійно-диспетчерської служби підприємства: 44 25 77, 095 822 11 66 (цілодобово).
Стежте за нашими новинами у Теlegram: https://t.me/Mykolaivoblteploenerho та Instagram: https://www.instagram.com/mykolaivoblteploenerho/