+38 050 421 49 58 - Гаряча лінія

+38 050 493 44 94 - Приймальня

+38 095 761 73 99, 46 37 25, 46 51 30 - Довідка. Абонентський відділ

44 25 77, +38 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

[email protected]

Вранці 4 листопада ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» розпочало запуск котелень, що подають теплоносій на житловий фонд. З теплом вже 415 житлових будинків, 41 школа, 27 ДНЗ, 16 лікувальних установ.

Вранці 4 листопада ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» розпочало запуск котелень, що подають теплоносій на житловий фонд. З теплом вже 415 житлових будинків, 41 школа, 27 ДНЗ, 16 лікувальних установ.

Упродовж дня спеціалістами було налагоджено пуск тепла від наступних 34 котелень:

  • вул. Силiкатна, 267;
  • вул.11 Повздовжня,1;
  • вул. Казарського, 2;
  • вул. Садова, 2;
  • ПГУ, 21-а;
  • вул. Чкалова, 209;
  • вул. Нікольська, 9-а;
  • вул. Ген.Карпенко, 51-а;
  • вул. Ген.Карпенко, 8;
  • вул. Погранична, 150;
  • вул. Китобоїв, 7-а;
  • вул. Адміральська, 27;
  • вул. Малко-Тирнiвська, 1;
  • ПГУ, 12;
  • вул. 295 Стрiлкової дивiзiї, 75-а;
  • вул. Абрикосова, 5;
  • вул. Металургiв, 72;
  • вул. Безіменна, 91-в;
  • вул. Спаська, 46;
  • вул. Дунайської флотилiї, 5;
  • вул. Озерна, 45;
  • вул. Спаська, 55;
  • вул. Передова, 67;
  • вул. Кузнецька, 130;
  • вул. Погранична, 242;
  • вул. Миколаївська, 34-б;
  • площа Адмiралтейська, 2;
  • вул. Яворницького, 2-в;
  • вул. Ген. Карпенка, 20;
  • просп. Центральний, 96/7;
  • вул. Набережна, 25;
  • вул. Потьомкінська, 81/83;
  • вул. 1 Слобідська, 13;
  • просп. Центральний, 24.

Усього в роботі 75 котелень.

Акцентуємо увагу миколаївців на те, що запуск котелень – це складний технологічний процес. Спеціалісти підприємства у цілодобовому режимі працюють, аби здійснити пуско-налагоджувальні роботи на всіх об’єктах, а містяни отримали тепло якнайшвидше. Дякуємо за розуміння.

??Водночас, наголошуємо, що підприємством теплоносій подається до теплового вузла будинку. Підключення, налагодження систем теплоспоживання - це відповідальність житлових компаній та ОСББ. Тож, у випадку відсутності опалення в квартирі чи в окремому опалювальному приладі, споживачам варто звертатися до балансоутримувачів (ЖЕК, керуюча компанія, ОСББ тощо).

 Вже зараз до підприємства надходять скарги від мешканців житлових будинків, балансоутримувачами яких є ОСББ, з повідомленнями, що голови правлінь відмовляються наразі приймати теплоносій, а в квартирах холодно. Роз’яснюємо, що це внутрішній конфлікт, і вирішення цієї ситуації не належить до компетенції ОКП «Миколаївоблтеплоенерго».

У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтеся за телефоном приймальні: 44 25 78 або ж пишіть на електронну адресу: [email protected]

 Якщо ви стали свідком аварійної ситуації на теплових мережах, телефонуйте до аварійно-диспетчерської служби підприємства: 44 25 77, 095 822 11 66 (цілодобово).

Стежте за нашими новинами у Теlegram: https://t.me/Mykolaivoblteploenerho та Instagram: https://www.instagram.com/mykolaivoblteploenerho/

253116299-1320853148333510-7287582081868906959-n-1