Вранці 4 листопада ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» розпочало запуск котелень, що подають теплоносій на житловий фонд. З теплом вже 415 житлових будинків, 41 школа, 27 ДНЗ, 16 лікувальних установ.
Упродовж дня спеціалістами було налагоджено пуск тепла від наступних 34 котелень:
- вул. Силiкатна, 267;
- вул.11 Повздовжня,1;
- вул. Казарського, 2;
- вул. Садова, 2;
- ПГУ, 21-а;
- вул. Чкалова, 209;
- вул. Нікольська, 9-а;
- вул. Ген.Карпенко, 51-а;
- вул. Ген.Карпенко, 8;
- вул. Погранична, 150;
- вул. Китобоїв, 7-а;
- вул. Адміральська, 27;
- вул. Малко-Тирнiвська, 1;
- ПГУ, 12;
- вул. 295 Стрiлкової дивiзiї, 75-а;
- вул. Абрикосова, 5;
- вул. Металургiв, 72;
- вул. Безіменна, 91-в;
- вул. Спаська, 46;
- вул. Дунайської флотилiї, 5;
- вул. Озерна, 45;
- вул. Спаська, 55;
- вул. Передова, 67;
- вул. Кузнецька, 130;
- вул. Погранична, 242;
- вул. Миколаївська, 34-б;
- площа Адмiралтейська, 2;
- вул. Яворницького, 2-в;
- вул. Ген. Карпенка, 20;
- просп. Центральний, 96/7;
- вул. Набережна, 25;
- вул. Потьомкінська, 81/83;
- вул. 1 Слобідська, 13;
- просп. Центральний, 24.
Усього в роботі 75 котелень.
Акцентуємо увагу миколаївців на те, що запуск котелень – це складний технологічний процес. Спеціалісти підприємства у цілодобовому режимі працюють, аби здійснити пуско-налагоджувальні роботи на всіх об’єктах, а містяни отримали тепло якнайшвидше. Дякуємо за розуміння.
??Водночас, наголошуємо, що підприємством теплоносій подається до теплового вузла будинку. Підключення, налагодження систем теплоспоживання - це відповідальність житлових компаній та ОСББ. Тож, у випадку відсутності опалення в квартирі чи в окремому опалювальному приладі, споживачам варто звертатися до балансоутримувачів (ЖЕК, керуюча компанія, ОСББ тощо).
Вже зараз до підприємства надходять скарги від мешканців житлових будинків, балансоутримувачами яких є ОСББ, з повідомленнями, що голови правлінь відмовляються наразі приймати теплоносій, а в квартирах холодно. Роз’яснюємо, що це внутрішній конфлікт, і вирішення цієї ситуації не належить до компетенції ОКП «Миколаївоблтеплоенерго».
У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтеся за телефоном приймальні: 44 25 78 або ж пишіть на електронну адресу: [email protected]
Якщо ви стали свідком аварійної ситуації на теплових мережах, телефонуйте до аварійно-диспетчерської служби підприємства: 44 25 77, 095 822 11 66 (цілодобово).
Стежте за нашими новинами у Теlegram: https://t.me/Mykolaivoblteploenerho та Instagram: https://www.instagram.com/mykolaivoblteploenerho/