+38 050 421 49 58 - Гаряча лінія

+38 050 493 44 94 - Приймальня

+38 095 761 73 99, 46 37 25, 46 51 30 - Довідка. Абонентський відділ

44 25 77, +38 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

[email protected]

Жителі Миколаєва заборгували за тепло понад 365 мільйонів гривень

Жителі Миколаєва заборгували за тепло понад 365 мільйонів гривень

«Миколаївоблтеплоенерго» готується до завершення цьогорічного опалювального сезону і одразу ж починає готуватися до наступного. Попри постійні обстріли підприємство не зупиняло свою роботу ні на день, а працівники робили все можливе, аби забезпечити містян теплом. Водночас миколаївці станом на березень заборгували за тепло понад 365 мільйонів гривень.

Про це йдеться у сюжеті Телекомпанія МАРТ.

Неповна або несвоєчасна оплата за тепло — ключова проблема, з якою нині стикається «Миколаївоблтеплоенерго». Підприємство вже рік працює в умовах війни і за цей час виконало всі необхідні роботи для того, аби опалювальний сезон пройшов спокійно, а містяни перезимували з теплими батареями в своїх оселях. Однак розраховуватися за надані послуги поспішають далеко не всі споживачі.

На сьогодні заборгованість споживачів перед ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» складає 365,3 млн гривень. Показник оплати за цей опалювальний сезон становить 58%, — каже начальниця служби збуту енергії Валентина Карєва.

Одразу ж після завершення цього опалювального сезону підприємство почне готуватися до наступного. Працівники мають перевірити котельні і теплові мережі, замінити лічильники, встановити на житлових будинках додаткове обладнання для зчитування інформації та розрахуватись за енергоносії. Усе це потребує чималих фінансів. Наразі «Миколаївоблтеплоенерго» проводить претензійно-позовну роботу та інформує абонентів про необхідність сплатити борг.

Претензійна робота передбачає інформування абонентів шляхом надсилання письмових претензій, сповіщення в телефонному режимі методом автоматичного обдзвону, рознесення листів, вимог, повідомлень або інших документів за адресами споживачів. Крім цього, про заборгованість повідомляють у месенджерах та у форматі смс-повідомлень, — розповіли на підприємстві.

Якщо споживач не має змоги одразу внести повну суму, підприємство йде на зустріч і може реструктуризувати борг, тобто розбити його на кілька платежів.

На нашому підприємстві індивідуальний підхід до кожного абонента, адже причини, через які існує заборгованість, у кожного різні. Є загальний порядок укладення договорів, це, як правило, оплата першого внеску при укладанні договору і термін дії договору до шести місяців. Якщо абоненту важко матеріально виконати такі умови, він має право звернутися до керівництва підприємства. Зважаючи на доходи людини та враховуючи інші фактори, ухвалюється рішення, на яких умовах і на який термін укладати договір реструктуризації, — пояснила Валентина Карєва.

Водночас працівники «Миколаївоблтеплоенерго» вдячні тим, хто своєчасно сплачує за надані послуги. Це дає змогу підприємству виконувати свої обов’язки на повну.

Відеоматеріал